Μια ξεχωριστή επίσκεψη στην Α’ Τάξη:

Μαθαίνουμε να αγαπάμε και να φροντίζουμε τα αδέσποτα!

Την Πέμπτη 14 Μαΐου  η Α τάξη του σχολείου μας γέμισε με αγάπη για τα ζώα! Είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε την κ. Γονίδου Ελένη, βοηθό κτηνιάτρου, η οποία επισκέφθηκε τους μικρούς μαθητές της Α’ Δημοτικού για μια πολύ ιδιαίτερη ενημέρωση. Σκοπός της επίσκεψης ήταν να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά γύρω από το ζήτημα των αδέσποτων ζώων και να κατανοήσουν ότι κάθε πλάσμα αξίζει τον σεβασμό και τη φροντίδα μας. Η παρουσίαση ήταν διαδραστική και κράτησε το ενδιαφέρον των παιδιών αμείωτο. Συγκεκριμένα συζητήσαμε για:

  • Την Υιοθεσία: Πόσο σημαντικό είναι να ανοίγουμε το σπίτι μας σε ένα αδέσποτο ζωάκι, προσφέροντάς του μια ζεστή αγκαλιά και μια δεύτερη ευκαιρία.
  • Τη Σωστή Συμπεριφορά: Πώς προσεγγίζουμε ένα ζώο που δεν γνωρίζουμε και πώς δείχνουμε την αγάπη μας με ασφάλεια και σεβασμό.
  • Την Τεχνολογία στην υπηρεσία των ζώων: Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν βλέποντας από κοντά το ειδικό σκάνερ και μαθαίνοντας για το τσιπάκι, την «ταυτότητα» δηλαδή που βοηθά να βρεθεί ένα ζωάκι αν χαθεί.
  • Την Καθαριότητα & την Ευθύνη: Μάθαμε ότι η βόλτα με τον σκύλο μας δεν είναι μόνο παιχνίδι, αλλά και ευθύνη! Η κ. Γονίδου μας έδειξε τον σωστό τρόπο συλλογής των ακαθαρσιών, ώστε να διατηρούμε το περιβάλλον μας καθαρό.

Μέσα από αυτή τη δράση, οι μικροί μας μαθητές έγιναν σήμερα οι «πρεσβευτές» των αδέσποτων. Κατάλαβαν ότι τα ζώα δεν είναι παιχνίδια, αλλά μέλη της κοινωνίας μας που έχουν ανάγκη από αποδοχή, φροντίδα και προστασία. «Η φροντίδα προς τα ζώα είναι δείγμα πολιτισμού!» Ευχαριστούμε θερμά την κ. Γονίδου Ελένη για την πολύτιμη παρουσία της και τις γνώσεις που μοιράστηκε μαζί μας, βοηθώντας μας να χτίσουμε μια πιο ευαίσθητη γενιά αυριανών πολιτών.

 

Ίσως σας ενδιαφέρουν…