ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Δ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΚΠΕ ΝΑΟΥΣΑΣ
Την Παρασκευή 30 -10 -2015 οι μαθητές της Τετάρτης τάξης μαζί με τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων Ζαφειρίου Κωνσταντίνο, Μαραντίδου Ελπίδα, Τάσιο φώτιο και Χατζηχαραλάμπους Παναγιώτα επισκέφτηκαν το ΚΠΕ Νάουσας και παρακολούθησαν το πρόγραμμα : «Η Αράπιτσα το ποτάμι μας». Οι μαθητές ενημερώθηκαν για το νερό και για τα φυτά της περιοχής. Περιηγηθήκανε στο χώρο του Πάρκου του Αγίου Νικολάου, γνώρισαν τα φυτά , είδαν τις πηγές του ποταμού και επισκέφτηκαν το εκτροφείο άγριων θηραμάτων. Τέλος αξιολόγησαν το πρόγραμμα που παρακολούθησαν.





Visit Today : 102
This Year : 16014
Total Visit : 22995
Hits Today : 189
Who's Online : 1