Συμμετοχή του ΣΤ2 στην 2η Γιορτή Αγωγής & Προαγωγή Υγείας
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ν.Ημαθίας,σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Βέροιας και την 8η κ 11η ΤΟΜΥ Βέροιας, πραγματοποίησε τη 2η Γιορτή Αγωγής και Προαγωγής Υγείας με θέμα:”ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ-ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΣΩΣΤΑ-ΑΣΚΟΥΜΑΙ”. Πραγματοποιήθηκε ενημερωτική...





Visit Today : 136
This Year : 17106
Total Visit : 24087
Hits Today : 200
Who's Online : 1


